Amazon ERROR 8542

Amazon ERROR 8542

Co způsobuje chybu 8542?

Tato chyba se běžně označuje jako "chyba vícenásobné shody" a dochází k ní, když ID produktu (UPC, EAN, JAN, ISBN, ASIN atd.) je aktuálně přiřazeno ke dvěma nebo více ASIN. Jinými slovy ID produktu rovná se ID produktu již existujícího ASIN.

Ostatní atributy (název, značka, barva, velikost, atd.) a informace, které se uvádějí ve formuláři, se mohou lišit a/nebo se neshodují s údaji, které již shormáždil marketplace.

Jak chybu 8542 vyřešit a zároveň jí předcházet?

Chcete-li tuto chybu vyřešit, musíte ověřit, zda kód ASIN navržený společností Amazon odpovídá vašemu produktu - tím, že se podíváte, zda indormace pokytnuté společností Amazon odpovídají vašemu výrobku, nebo tím, že si výrobej prohlédnete přímo na marketplace zadáním ASIN do prohlížeče.

Zkotrolujte, zda je produkt stejný, jaký jste skutečně zamýšleli prodat:

a. Pokud se jedná o stejný výrobek, je třeba místo kódu EAN použít kód ASIN z Amazonu.

b. Pokud není výrobej stejný, musíte si zkontrolovat všechny své vlastní údaje a opravit vše, co je špatně.

c. Pokud jste si jistí tím, že jsou vaše údaje správné, kontaktujte podporu a nahlašte chybu v údajích o produktu.

d. Pokud jste při nahrávání produktů použili ASIN, buď změňte rozporuplné údaje nebo použijte pouze SKU a ASIN bez dalších informacích o produktu.