Ochrana vaší značky na Amazonu je důležitá pro zajištění kvality zboží, prezentace a ochranu před padělky. Výrobci a majitelé značek často zjistí, že jejich zboží se na Amazonu již podává. Ne vždy jsou ale výrobky správně zalistované, často nejsou použity oficiální EAN kódy a kvalita fotografií a texty neodpovídají realitě. V tu dobu nastupuji...
Blog
Zákaznický servis na Amazonu
Sepsala jsem pro vás nejlepší praktiky na vedení zákaznického servisu při prodeji na Amazonu. Pokud prováváte způsbem FBA, máte o něco méně práce. Jako prodejce FBM je potřeba věnovat zákaznické podpoře více času. Nechte se inspirovat a dávejte zákazníkům tu nejlepší možnou podporu.
57 % spotřebitelů nakupuje na Amazonu alespoň jednou týdně a 61 % tvrdí, že je ovlivnil produkt s nejlepšími hodnoceními a recenzemi. Mám pro vás pár tipů, jak získat pro vaše produkty více hodnocení a zvýšit tím vaše prodeje na Amazon marketplace.
Výrobci se často ptají, zda jsou jejich produkty vhodné pro prodej na Amazonu. Jak zjistit, které z vašich produktů budou na Amazonu úspěšné? Na to se spolu podíváme v aktuálním článku.
AliExpress Marketplace
Každý známe Aliexpress spíše z pohledu nakupujícího. Na tomto online tržišti lze ale i prodávat. V tomto článku se podívám jak na to.
ASOS Marketplace
ASOS Marketplace atraktivní platformou pro prodejce, kteří se zaměřují na módu a design a chtějí oslovit širokou zákaznickou základnu.
Åhléns Marketplace
Åhléns je největší řetězec obchodních domů s módou ve Švédsku s dlouhou historií a silnou značkou. Prodej na jejich online platformě vám umožní využít toto renomé a získat důvěru zákazníků.
Prodej na Amazon Marketplace je proces, který umožňuje prodejcům nabízet své výrobky a prodávat je prostřednictvím platformy Amazon. Jde o jednu z největších a nejpopulárnějších online tržišť na světě, která přitahuje miliony zákazníků z různých zemí.
Alltricks Marketplace
Co je Alltricks Marketplace a pro jaké výrobce a prodejce je ideálně určený? Na všechny tyto otázky pro vás mám odpovědi.