Blog

V moderním světě není moc lidí, kteří by neznali toto jméno. Jeff Bezos se zajisté zapsal do historie businessu, a to zaslouženě. Už několik let se o první příčku nejbohatšího člověka na světě dělí s neméně známým Elonem Muskem.

Stát se úspěšným prodejcem na Amazonu není zrovna jednoduchý úkol. Nic neulehčuje ani přístup samotné platformy, která disponuje celou řadou pravidel. Ty však nemusí být vždy zrovna srozumitelná, a proto se někteří z prodejců neustále dopouštějí stejných chyb. My se dnes podíváme na pět těch nejčastějších.

Prodej na Amazonu nabízí jednoduchý způsob, jak můžete své produkty nabídnout širšímu spektru zákazníků. Odhadnout, kterým produktům se však bude opravdu dařit a vy z nich budete generovat zisky, nemusí být zrovna jednoduché. Vždy se ale můžete přiučit od zkušenějších prodejců, kteří mají již Amazon a trh s ním spojený dokonale zmapovaný.

V USA i v Asii nejsou e-commerce vůbec žádnou novinkou. V Evropě to byla ještě nedávno díra na trhu, ale poslední roky se úspěšně zaplňuje. Ze západu k nám pomalu ale jistě proniká marketplace gigant Amazon a zároveň v jednotlivých zemích vznikají nová online tržiště.

Německému trhu vládne e-commerce - byla by škoda jen přihlížet. Článek je z roku 2022, ale aktivní německý e-commerce je aktuální i letos.

Amazon Store je velice efektivní nástroj pro zvýšení prodejů na Amazonu. Získání Amazon Store se týká pouze určité skupiny prodejců. Kteří to jsou a za jakých podmínek lze Amazon Store vytvořit? Jedna z podmínek je získání Brand Registry na Amazonu.

Brand Registry na Amazonu je zárukou ochrany vaší značky. Všem výrobcům doporučuji jít touto cestou hned při prvních krocích na Amazonu. Jaké jsou hlavní podmínky pro registraci vaší ochranné známky na Amazon Marketplaces? Odpovědi naleznete ve videu.