Blokace Amazonu řešení
Pokud řešíte blokaci prodejního účtu na Amazonu, můžete podniknout několik kroků k vyřešení situace. Pojďme se na to spolu podívat.
Zkontrolujte e-mail
Amazon by vám měl poslat e-mail s důvodem blokace. Tento e-mail obsahuje důležité informace, které vám pomohou pochopit, co je potřeba napravit. V případě, že v emailu nic nemáte, zkuste projít adiminstraci Amazonu.
Analyzujte problémy
Zjistěte, co vedlo k blokaci. Může to být kvůli porušení pravidel, problémům s objednávkami, negativním recenzím nebo nízkému hodnocení výkonu.
Připravte plán akce (POA)
Vytvořte dokument (ideálně v angličtině), který jasně popisuje, jaké kroky podniknete k vyřešení problému. Ujistěte se, že:
Jednoduše popíše příčiny vašeho problému.
Popíšete konkrétní opatření, která jste přijali k nápravě.
Vysvětlíte, jak zabráníte opakování těchto problémů v budoucnu.
Odpovězte na Amazon
Odesílejte svůj plán akce prostřednictvím rozhraní pro správu účtu. Buďte zdvořilí a profesionální.
Sledujte odpovědi
Po odeslání plánu akce sledujte svou e-mailovou schránku pro jakékoliv odpovědi od Amazonu. Může být potřeba poskytnout další informace nebo důkazy.
Udržujte komunikaci
Pokud je to nutné, neváhejte se obrátit na zákaznickou podporu Amazonu, abyste získali další informace nebo požádali o aktualizaci stavu vašeho účtu.
Dodržujte pravidla
Po obnovení účtu se ujistěte, že dodržujete všechny zásady Amazonu, abyste předešli budoucím problémům.