Jsou moje produkty vhodné pro prodej na Amazonu?

26.08.2024

Výrobci se často ptají, zda jsou jejich produkty vhodné pro prodej na Amazonu. Jak zjistit, které z vašich produktů budou na Amazonu úspěšné? Na to se spolu podíváme v aktuálním článku. 

Pokud přemýšlíte o prodeji produktů na Amazonu, poradím vám klíčové aspekty, které vám pomohou vybrat z vašeho portfolia vhodné produkty. Podíváme se také na nástroje, které vám pomohou s analýzou trhu.

PRODUKTY

Vyhledávání trendů

Sledujte aktuální trendy a populární produkty pomocí nástrojů jako Google Trends, Trend Hunter nebo Pinterest Trends.

Analýza konkurence

Zkoumejte konkurenci v kategorii, která vás zajímá. Najděte si vaši konkurenci na Amazonu. Podívejte se na nejlepší prodejce a jejich produkty, ceny, hodnocení a recenze.

Ziskovost

Počítejte marže. Zohledněte náklady na výrobu, dopravu, poplatky Amazonu a další náklady. Amazon má rozlišné podmínky pro jednotlivé kategorie. Poraďte se s někým, kdo s Amazonem pracuje ( třeba ZDE) a nechte si poradit s cenotvorbou produktů.

Populární kategorie

Některé kategorie, jako jsou elektronika, domácí potřeby, nebo fitness produkty, mohou mít vyšší poptávku.

Sezónnost

Zvažte sezónnost produktů. Některé produkty se prodávají lépe v určitých obdobích roku (např. vánoční dárky, letní vybavení). Tyto produkty není dobré naskladňovat u Amazonu, nebo je potřeba umět si vypočítat potřebné zásoby pro jednotlivá období.

ANALÝZA TRHU

Tyto dva nástroje vám osobně doporučuji. Helium 10 je lepší pro evropské trhy. Jungle Scout pro americký kontinent. 

Jungle Scout

Tento nástroj vám pomůže najít produkty s vysokým potenciálem prodeje, analyzovat konkurenci a poskytuje údaje o tržních trendech.

Helium 10

Umožňuje provádět komplexní analýzu produktů, sledovat klíčová slova a optimalizovat vaše seznamy.

Přeji vám mnoho štěstí na Amazonu a pokud vám mohu být jakkoliv nápomocná, kontaktujte mě pomocí tohoto formuláře.